Wednesday, December 14, 2011

[Santai]: Cutest Finger Drawings.

assalamualaikum.

look at those pictures.

shhh... silent.



arghhh! like a sardin you know.


 vomit.

cute.

hanged.

suicidal finger.

fingers up! this is a robery.

guess who this is?

comel, kan? boleh gunakan jemari anda untuk menghibur diri sendiri. ambil pen, contenglah mulut, mata kat jari tu. seni juga! 

terima kasih kerana membaca ini :')

notahujungkaki: teringat zaman kecik-kecik, pantang nampak pen, terus aje mengkreatifkan diri sendiri guna pen tersebut. buat jam kat pergelangan tanganlah, lukis cincinlah. budak-budak katakan ==* peace!

7 comments:

haffizmohdnoor said...

haha comel betulllmudah je nak hiburkan hati kan :D

~::KUYA HARIS::~ said...

@haffizmohdnor

mmg comel , kan.

btw, thnx sudi singgah sini and thnx for folow this blog :')

kura said...

ni tgn tgn seni boleh la buat... klu sy buat kat jari sendiri, entah rupa apaaa hahah

~::KUYA HARIS::~ said...

@kura

tak ada rupa pon tetap seni. hehe ^^Y ce try buat. ;)

ehda said...

unik + cute ^_^

~::KUYA HARIS::~ said...

@ehda

memang kiut kan. hehe ^^Y btw, thanks drop here ehda :')

afiqazizan said...

Nak cuba buat jugak lah kat jari saya..:)