Sunday, February 27, 2011

Before And After They Were Famous

nama dah gah.semua orang kenal.ada peminat sendiri.lensa kamera pulak,jangan dikata.mau selalu melekat dengan dorang ni.paparazi,mamarazi,grandrazi..hah,semua menatang ada razi tu asyik kejar dorang ke hulu hilir.tapi kan kan,tahu tak macam mana mereka-mereka yang feymes ni sebelum mereka faymes?tahu tak?tahu tak?

jom layan kan entri aku untuk kali ni :) ---> yang popular,dulu dan sekarang.


madonna 

leonardo diCaprio 

jennifer hudson

jennifer love hewitt

eminem

cameron diaz

bruce wills

brad pitt

beyonce

avril lavigne

banyak perubahan mereka kan,kan :) eminem dulu,mata bulat cam ikan.jennifer love hewitt pulak comel masa dulu dan sekarang lawa.avril?macam budak nerd aje.haha :) but she look so beautiful today xD si popular yang berubah gila?*pikir pikir* korang mesti dah tahu jawapan,kan kan? ----> tengok bawah :)

michael jackson

terima kasih sudi membaca entri ni :)

notahujungkaki: korang perasan tak apa yang aku perasan?aku perasan muka michael yang dulu ni,macam muka artis bollywood tu,yang selalu berlakon watak kelakar tu.alaa..aku tak tahu nama dia.ah..kalau korang perasan dan tahu apa yang aku perasan,korang search laa sendiri ya *aku pon dah naik pening banyak sangat 'perasan' aku tulis xD*

6 comments:

elly said...

brad pit je mantain.. ^^

~::HANAH RISHAS::~ said...

btol2 tuh.hehe~sama aje kan kan dia time dolu2 dgn skrg.hehe ;)

jeera said...

drpd skema jdi euwwwww yucxxx~~

~::HANAH RISHAS::~ said...

yang mana tuh??? ;)

Zazachan said...

dah popular edit2 sikit muka.hehe

~::HANAH RISHAS::~ said...

@zaza

touch up nak bg lebih cantik lerr tuh.haha xD