Sunday, February 27, 2011

Pepetah Aku ---> Orang Tamak Selalu Kenyang

hari ini 
aku dan kawan-kawan
pergi makan malam kat mcd
aku rasa kenyang toksah nak cakap 
sebab aku order dua menu ni.haha xD
|
|
|
|
|
|
|

double cheese burger-hanya gambar hiasan.actual size dan rupa tak berapa sama.wuwuu..lebih penyek sket xD

dan aku jugak memilih untuk makan
|
|
|
|

ayam goreng mcd dua ketul xD *gambar hiasan.ayam mcd kelihatan lebih menarik untuk dimakan.haha*

tamak tak?tamak tak?haha xD aku sangat tamak dan haloba makan tadi.kenyang gila ah gwa cakap.sampai dah tak ada space nak masuk kentang goreng.tapi kan kan,berjaya jugak gwa menghabiskan makanan-makanan tersebut hingga ke cebisan terakhir.haha

kan aku dah cakap,orang tamak selalu kenyang.haha xD mana ada orang yang tamak tu lapar,kan kan?tapi jangan pulak selalu sangat mengamalkan sikap tamak tu,tak elok beb!

thanks for reading orang tamak punya entri xD

notahujungkaki: perut sangat kenyang dan mata jadi mengantuk.maka selepas ni,gwa mahu tidur.

2 comments:

rj Etika said...

hahaha...orang tamak slalu kenyang. betol jugak tuh.

meh r bak sket. lalala. :D

~::HANAH RISHAS::~ said...

alaa...da proses dalam prot ah.hehe xD