Sunday, February 13, 2011

Wajah Hot Seantero Dunia

tadi aku duk main-main google jap.bosan punya pasal,google laa aku terjah kot-kot jumpa sesuatu yang menarik.aku search laa "World Most Beautiful Woman Ever" *aku google tu pasal aku suka sangat tengok benda-benda cantik.tak kiralah orang ke,barang ke :)* waktu tengah search,aku bayangkanlah si AngelinaJolie tu duduk dicarta pertama,lepas tu JLo pulak.tapi kan aku jumpa benda yang lebih menarik! ;) maybe mungkin korang pun pernah terserempak kot dengan page ni.

caption kat situ tertulis 'wanita paling cantik di dunia bukan ciptaan Tuhan,ianya dicipta*muka aje* menggunakan AdobePhotoshop,dengan menggabungkan 16 wanita tercantik dunia dan menghasilkan world most beautiful woman ever.semua hanya menggunakan daya kreativiti minda' *ayat B.I,aku translate bahasa ibunda :)* antara muka-muka wanita tercantik dunia yang ikut serta dalam creative mind ni AngelinaJolie*love her soo much ;)* AnneHathaway,JenniferLoveHewitt.


group A

group B

group C

group D
 

final result=groupA+groupB+groupC+groupD

penat aku copaste ni.hehe :) ni hasil bila kreativiti bermaharaja dalam minda.dari banyak-banyak gambar awek-awek hot ni,boleh pulak dapat satu wajah yg cantik sangat.aku gila suka! ;) kalau aku yang edit ni,agak-agak keluar muka bidadari atau alien?hehe ;p apa pandangan korang?aku rasa laa kalau wajah-wajah gadis melayu diedit jadi macam ni,mesti lagi hot ;) 

thanks for reading this :)

notahujungkaki:tengkayu kat google yg selalu bg aku nampak benda-benda best macam ni :)

12 comments:

LittleGurl said...

memang superb la!kagum gile ngan sume pix kat atas ne.yewp,kalo org mlayu yg cm kite ne di combined kan cmni jugak,perghh..msti ag cun kot. hakhakhak..neway,nice entry! ;)

~::HANAH RISHAS::~ said...

thanx LittleGurl :) kan,kan..musti cantik kan.tgh baygkan ct+juliana+saleha+maya karin..agak2 lawa tak?hehe ;)

Unknown said...

kreatif tol diorang ni. kalau ada org mcmni kt hollywood, komfem director amek dh. huhu

~::HANAH RISHAS::~ said...

hah,setuju!muka cantik musti laku wooo ><

cikdil said...

ehh pic yg last 2 salah laa akak..patutnya gmbar dilaa..hahhaa

~::HANAH RISHAS::~ said...

ahaaa..^^ alamak!silap letak ah.hehe ^^

NADIA RAJAMI said...

caner wat tu eyh??. pkai software ape??.. hehe.. nk try gadis2 melayu lak boleh??.. hehe

~::HANAH RISHAS::~ said...

dorang guna phptoshop aje.hehe ^^ tuh ah.kalo dahn teror bab campur campur muka org neh.nak buat jgk kat gadis melayu.musti lgi cum wooo..xD hee

key0 said...

nape yg last 6pak cm botak je??hehe

~::HANAH RISHAS::~ said...

@kay0-dreamer

haha XD botak ke??ada rambut ah.hehe ^^ tingok btol2..XD

btw..thanks for drop here :)

InGkLate said...

lawaaaaa tuuuu.... smua come2...

~::HANAH RISHAS::~ said...

@ingklate

mmg lawa,kan kan :')