Sunday, March 20, 2011

XXL Price.What The...!

korang rasa berbaloi-baloi tak makan makanan yang berharga lebih $100?huiii..memang mahal beb.mahu menangis kalau tengok harga.makin meraung bila tengok saiz makanan dua kali lebih ciput berbanding pinggannya -,+* makan empat pinggan pon belum tentu kenyang!

The French Laundry ni sebuah restoran yang terletak kat Yountville,California.kalau nak datang makan kat kedai ni,sekurang-kurangnya,minimum dalam poket dompet tu kena ada duit setebal $1000*kalau tukar mata wang malaysia?perghhh..bankrup beb!* makanan apa agaknya dorang hidangkan sampai mahal sangat harganya tu?sampai tahap XXL Price.

jom layan--->kemahalan harga-harga hidangan xD


comelnya!sekali makan masuk mulut,terus hilang.haha xD harga?$800..OMG!


 

#1- $120 *pinggan aje besar.makanan ciput*  ||  #2- $70 *ni makan sepuluh pinggan baru kenyang kot xD*  || #3- $90  || #4- $280 -,=* 


tak menarik langsung kot makanan-makanan ni.tapi harga still XXL Price
#1- $140  ||  #2- $105



#1- $150  ||  #2- $230  ||  #3- $210

dah puas tengok makanan-makanan sangat mahal,yang boleh dikatakan sebagai XXL Price?haha xD juling mata aku bukan sebab makanan-makanan ni comel dan ciput-ciput belaka tapi sebab HARGA yang sangat laa mahal dan tak berbaloi rasanya.haha xD

thanks for reading this entry :)

notahujungkaki: kalau aku kaya,banyak duit,aku takkan makan kat situ.haha xD dah laa mahal,pulak tu saiz makanan kecik.tak cukup beb! -,=* dorang kata,kat restoran tu bukan aje menghidangkan makanan tapi juga nilai kreativiti makanan tu jadi ukuran.tu agaknya buat semua menu sangat mahal -,=*

16 comments:

alin duan said...

org kaya yg dh tahu nk bt apa ngn duit dia tu bleh la,hehe..

~::KUYA HARIS::~ said...

@alin duan

haha ~ buat bazir duet aje.bayar mahal2 tapi tak kenyang.hehe :)

miss shark said...

wahhh, mahal betul makanan tu. sama macam kat foodcort suria klcc. sampai pikir dua kali baru beli ><

~::KUYA HARIS::~ said...

@miss shark

wuwwwuuu~ tahu takpa.rasa kalau nak makan,mcm kena pikir dlu duet ckup ke tak.haha xD kan kan

W said...

tak berbaloii, makan kat gerai tepi jalan boleh dpt berkali-kali-kali ganda. hha XP

Jendela Hati said...

kalau kaya xmakan kat situ le sbb tak kenyang hehe

~::KUYA HARIS::~ said...

@w

tau takpa.kat gerai tu,murah pon murah,sedap pulak!perghhh..nyummy xD

~::KUYA HARIS::~ said...

@jendela hati

haha xD btol2.dah laa ciput,tak kenyang kan kan ;)

~miraie_19~ said...

kaye pon, aku xnak makan menatang tue!! x kenyang seyh~

~::KUYA HARIS::~ said...

@miraie19

haha ^^ btol2.dah laa tak kenyang..harga plak XXL kowtttt -,=*

AkuMuzikFilem said...

taknaklah. takde tanda halal. hehe

Inani said...

baik la saya pi tibai nasi kandar ke, nasi kerabu ke, mi mamak ke. kenyang la jugak. Harga pun murah. setakat makanan camtu, langsung tak melekat kat gigi aku nih.huhuhu

~::KUYA HARIS::~ said...

@akuMuzikFilwm

haha XD btol jugak tu.no tanda halal kan kan :)

~::KUYA HARIS::~ said...

@inani

perghhh~pekena nasi kandar kenyang kowt.hehe ^^ berbanding makan ciput,harga plak....-,=*

Manja (let it be my sweet name) said...

x sanggup nk bayar semata2 nk makan benda nie

~::KUYA HARIS::~ said...

@manja

-,=* mahal bebenor kan kan