Saturday, March 19, 2011

Cyber Contest Mania!

CCM-Cyber Contest Mania,telah diadakan hari ni bertempat di Fakulti Teknologi Maklumat dan Komunikasi,UTeM dari pukul 8 pagi sampai 5 petang.umaihhhh..aku rasa dah macam pemberita dalam tv pulak.haha xD


pendekkan cerita!
|
|
|
aku nak tepuk tangan laju laju dan penuh rasa teruja untuk mengucapkan tahniah kepada member-member yang menang tadi.wahhh..hebat u'olls!xD sebagai kawan,aku bangga beb.haha xD nak aku list kan nama mereka?nah ----> diera,ct,ejan,tikah-dapat no4.ok what!hehe :) *aku pulak yang terlebih teruja -,+** mereka-mereka ni masuk competition kategori multimedia content.congrats u'olls!

thanks for reading this :)

notahujungkaki: aku?masuk laa jugak tapi tak bernasib baik.haha xD but kalah selepas bertanding tau.hehe :) apa-apa pon,walau tak menang,still rasa bangga pasal ada kawan-kawan aku yang menang.and thanks to my team member yang memberikan sepenuh komitmen untuk teruskan jugak buat animation*dalam keadaan mengantuk dan no focus* kita juga juara!xD *sebenarnya kumpulan aku dan kumpulan diera tak tahu pon kena buat 2D,maka dengan confident masuk lab MI-ingat boleh buat courseware.uhuk2 -,+=*sekali 2D daa..aku pon buat laa takat mampu pasal otak dah blank.haha xD nak guna exciment lepas-lepas,semua kerja aku macam hampeh.wuwuu..kerja last minute katakan!*

2 comments:

walinong sari said...

huhuhu..even tak menang, saya nak wish congrates jugak coz cik kuya mencuba. lain kali buleh cuba lagi kan,..:)

~::HANAH RISHAS::~ said...

@miss shark

hehe xD mekasih shark!musti cuba lain kali.yeahhhhh~