Friday, April 8, 2011

Justin Bieber Is....?What The...!!

aku tengok memang macam tak percaya tapi terpaksa percaya kerana aku memang memaksakan diri untuk percaya.haha.pening?aku pon pening pasal banyak sangat percaya nya tu -,=* gila seryus aku memang tak percaya yang Justin Bieber ni rupanya...isy..malas nak cerita lebih.korang tengok laa sendiri!

kalau korang peminat tegar lagi setia si Justin Bieber ni,korang kena tengok oke.tengok dengan mata yang terbuka luas,seluas-luas alam oke.


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


haha.kelakar laa picto ni.ada ke pergi edit dan ubah JB ni jadik pompuan.haha.but still comel xD perasan sesuatu?aku nampak ni.nampak ni.muka JB bila diedit macam pompuan iras-iras pulak dengan miley tu.haha.

thanks read this :)

notahujungkaki: walau aku bukan laa peminat kipas-susah-mati budak ni,tapi aku suka dengar lagu-lagu dia.suara oke :) sekarang ni aku tengah jadi suka gila dengan maddi jane.budak youtube yang umur 13 tahun tu.sedap ah suara dia.kalau buat album,kompem laku!lagi satu,semalam aku post something kat wall maddi jane.guest what,dia like post aku.haha!gila kecoh aku sekejap xD *betol ke maddi jane yang like?haha xD aku tak kisah.yang penting terpampang maddi jane likes your post.haha*

9 comments:

syuwai said...

haha.. tetap kiut tp bukanlah peminat dia.. suka suki je dengar2x lagu2x dia ^^

~::HANAH RISHAS::~ said...

@syuwai

sama laa kita.minat tuh tak laa sgt :) cuma lagu2 dia best didngar,maka layannnn aje laa.

btw..thanks drop sini :)

amny said...

muka jambu...sentiasa comey..hohoho..^^

~::HANAH RISHAS::~ said...

@amny

haha XD jambu2 comel2 ;)

nona hidayah said...

maddi jane? tak kenal..hahaha.nnt saye tgk kt utube..BTW, justin bibir nih still comel kalo jadi pompuan..hahaha

~::HANAH RISHAS::~ said...

@nona hidayah

hehe ^^ maddie jane tuh best tau.haha..XD

walinong sari said...

hihihihii.. tak minat lah ngan jb ni
:p

~::HANAH RISHAS::~ said...

@Miss shark

me 2.but lagu aje yg disukai.haha XD

Unknown said...

hahaha jastin bibir...