Saturday, May 28, 2011

Cerita PANAS! Dia Ditinggalkan Sendirian.

assalamualaikum.

ohh... entri kali ni memang panas you.
sepanas tajuk kat atas tu. PANAS! siap capslock lagi bagi menunjukkan yang ni memang betol-betol panas.
haha.
nak tahu cerita apa yang PANAS sangat ni?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

GOTCHA!

sorry, there's nothing cerita panas kat dalam entri ni. haha. 
motif aku buat ni?
entah laa xD

aku laa yang ditinggalkan sendirian kat melaka ni. memandangkan aku tak mahu sedih-sedih, kecewa-kecewa, nangis-nangis setelah melihat keberangkatan kawan-kawanku yang comel-comel, sweet-sweet tu menuju ke melaka sentral dengan menaiki teksi, maka aku pon dengan laju buat entri ni. haha. kesian kan kan aku duduk mengira jam tunggu masa my dad datang ambil esok.

apa aku nak buat malam ni sampai petang esok tanpa mereka? warghhh... sedang memikirkan aktiviti yang boleh aku lakukan bila seorang diri macam ni. kalau ada ct, aku boleh buli dia. kalau ada dira, dia boleh buat aku terkejut dengan jeritan dia yang tiba-tiba aje tu. kalau ada sue, boleh gelak kuat-kuat sambil tengok cerita-cerita lawak. kalau ada ina, boleh dok meminjam novel-novel dia *actually, aku tak baca pon novel-novel tu. haha* kalau ada semua, apa lagi, gossip! haha. ohhh... adakah aku sudah merindui mereka? haha.

thanks reading this.

notahujungkaki: tak sabar nak balik bercuti ni. haha. opsss... sebelum balik terus ke johor, kami akan cuti-cuti kat melaka. best woooo! haha. aku fikir nak kerja laa bagi mengisi masa lapang cuti selama 3 bulan. mahu juga mencari duit untuk beli dslr camera. haha. angan aje lebih. nak kerja kat mana ye? ada siapa-siapa yang sudi ambil budak ni jadi kuli? haha xD peace!

5 comments:

walinong sari said...

ala.. sedihnya kena tinggal. tak apa, sabar ye. esok cik kuya dah balik. take care tau.

~::HANAH RISHAS::~ said...

@miss shark

hoho~~ sedang menghitung detik ni. hehe ^^ thanks ya. shark pon, tc :')

Ai-Sis said...

sedih baca entry dia.haha.sabar yee.cuti 3 bulan tu.harap bersabar yee.kerja dapat gaji belanja saya okay?hahaha :p

~::HANAH RISHAS::~ said...

@ai-sis

hoho ~~~ belanja? :') tunggu sy kerja dulu ya. hehe XD

Anonymous said...

ala siannya ditinggalkan keseorangan.