Tuesday, May 24, 2011

Tak Ada Sebab Untuk Menyukai Seseorang.

assalamualaikum.

bila ditanya kenapa awak suka saya?
apa jawapan kamu?

saya suka awak sebab senyuman awak manis, memikat.
saya suka awak sebab awak baik.
saya suka awak sebab awak selalu ada bersama saya.
saya suka awak sebab pandai ambil hati saya.

kalau suatu ketika nanti
apa yang disukai kat seseorang yang dikasihi itu dah tak ada
adakah kamu masih menyukai dia?

pernah dapat jawapan macam ni?
tiada sebab untuk saya menyukai kamu.
saya menyukai kamu seadanya kamu.

ya.. kata-kata tu yang akan aku ucapkan bila dia bertanya kenapa aku menyukai dia. kerana bagi aku, menyukai seseorang dengan satu sebab menunjukkan aku hanya menyukai dia pada satu-satu perkara aje, bukan keseluruhan diri dia. walau berkali ditanya, jawapan aku tetap sama - tak ada sebab untuk saya menyukai kamu.

thanks reading this.

notahujungkaki: moral of this entry? owhh... aku tak tahu. tengok aku tulis macam ni, mungkin ada antara korang akan kata eleh, dalam hati ada taman laa tu. haha. sesekali nak jugak buat entri macam ni. tengok orang ada buat macam best aje kan. haha xD peace!


2 comments:

mahizan maira said...

phewwwitt dlm hati ada taman tu..:D

Jendela Hati said...

tu tgh tersenyum ek