Sunday, March 18, 2012

Istimewa Buat Kawan-kawan. I Love You All Girls!

Assalamualaikum.

Today is my birthday. Wah, nak mention jugak tu :') Abaikan. Entri ini aku buat dengan penuh rasa sayang, terharu dan penuh perasaan kerana ianya istimewa untuk kawan-kawan yang aku sayangi. Mereka sangatlah oshem :') Oleh kerana semasa sesi ambil gambar yang tak banyak mana tu, orang-orang berkenaan tak menutup aurat yang sepatutnya, maka tak bolehlah aku abadikan muka-muka kesayangan aku ni dalam blog ni. Haishh -.-'

Dear Adira, Siti, Sue, Ina dan Tiqah
Terima kasih kerana menyambut ulangtahun kelahiran aku untuk kali keberapa entah :') Sangat menghargai usaha korang yang sangat menyentuh hati aku yang kecik ni. Sampai nak menitis air mata. Sobs -.-' Love you all semua. Tak dapat nak luah dengan kata-kata, hanya mampu menaip sahaja :') Ucapan terima kasih tak memadai jika nak banding dengan apa yang korang dah buat untuk aku. Walau simple but nice and simpan ketat-ketat dalam otak :') 



Sekian. Titik.

notahujungkaki: Sesuatu lebih istimewa untuk dikenang. Tiup api lighter kat skrin. Puas tiup tak mati jugak. Hehe :') Muchuk2 ku ---- Juan, Lily and Acap, love kamu semua :') Wangi2 ku ---- mak abah <3 Ohh... banyak pulak ucapan tambahan kat notahujungkaki ni -.-' Sila abaikan si penulis perasan seperti artis yang sedang membuat ucapan penghargaan. Oke, bai!

3 comments:

kura said...

ouh? happy birthdayy :0

~::Qie Shea Haris::~ said...

@Kura

ohhh,,, terima kasih en.kura :')

Missweet said...

sama2 cik kuya..hehehhe..^_^