Friday, June 1, 2012

Indah Rupa Dari Khabar. Imaginasi Sahaja Yang Lebih.

Assalamualaikum.

Hai hai hai :) Dah mampu tersenyum lebar sambil menikmati hari-hari selepas ini dengan fikiran tenang. Wah, bukan main kau berdrama kan kan. Aku bukan apa, cuma aku rasa sangatlah tenang dan tenteram apabila semua FYP presentation dah settle. Yeah! :) Senyum lagi. Cuba bayangkan tahap ketensenan kitaorang bebudak 3rd year BITM bila terpaksa settlekan semua FYP termasuk presentation sekali, 6 FYP dalam masa 5 hari. Hah, gila tak gila tu. And the last one, and most-ever-buat-aku-nebes-gila-nak-mati, PSM punya presentation selamat aku bentangkan pagi tadi. Fuh fuh fuh.

Aku ni kalau bab present present memang fail lah kan. Mahu kecut perut, rasa nak pengsan, sejuk sejuk badan, menggeletar bagai, rasa macam ada rerama berkejar-kejaran dalam perut- itu tanda orang nebes oke. Then dapat pulak penilai dicop garang, cerewet. Ditambah dengan cakap-cakap mereka-mereka yang dah pun selamat dinilai oleh beliau. Makinlah aku rasa jantung nak gugur. Nebes lagi! 

Actually, penilai itu sangatlah oke even aku tahu dan kami semua tahu dia cerewet. Fuh, lega. Taklah banyak kritik-teruk-gila macam yang dikatakan sesetengah orang :) Banyak jugak yang dia komen dan perlu diperbaiki but semua komen-komen itu sesuatu yang membina bukan men'down'kan kami. TQVM puan! :) 

Ya, setuju sangat. Kahkah. -Dedikasi khas buat Diera :)

Dear 'bapak'... kami sangat berharap pagi tadi bapak muncul even kami tahu 'bapak' tak dapat datang tengok kami present sebab 'bapak' cuti. Kami sangat berharap 'bapak' datang untuk backup kami if dia serang kami dengan soalan-soalan yang menggerunkan. Tapi kan 'bapak', kami berjaya lakukannya :) Ya, dia sangatlah cool dan mood sangat baik. Dan kami berjaya senyum lebar lepas keluar dari bilik dia seorang demi seorang.  Hey kawan-kawan-Diera, Tiqah dan Pian, kita dah boleh tidur dengan lena malam ni :) #Ini individual project presentation.

Terima kasih kerana sudi baca entri ini and have a nice day :)

notahujungkaki: Bapak itu sebenarnya supervisor kami, Dr Ahmad Naim :) Weehooo... siap mention nama bagai. Kahkah.

1 comment:

Cik Ciki said...

yeah!!! bapak yg cool~ sekarang dah boleh tido dgn lena sblum demam exam bermula.hoho