Sunday, January 16, 2011

dia cantik..kamu cantik..semua cantik

lumrah mata manusia, menggemari sesuatu yg cantik, indah, mempersonakan dan pelbagai jenis perumpamaan yg boleh disamakan dengan cantik nih. aku pon suka dengan benda-benda cantik nih. barang ke, org ke... kalau dah cantik, buat aku kagum sekejap. almaklum laa... diri tak laa seindah mana. ahaks~ \(o,0)/


saat aku menyingkp tabir satu blog nih, bila terpandangkan tuan empunya diri, tup-tup aku terpaku (ayat skema..hikhik~) terpaku sebab orang cantik, ayu, comel... and the important thing is kesopanan dia menampilkan diri as seorang muslimah..>,< suka sangat tingok muka dia. dia antara blogger yg disukai ramai. nak tahu... lebih beribu2 org folow blog dia. dia jugak pernah dapat pengiktirafan yg mana nama dia masuk dalam snarai tiptop favourite blogger. hah... hebat2~ fb pulak... hampes!! baru je aku nak add dia, konon-kononnya laa, but unfortunately... had da maximum. almost 4ribu kawan. perghhh... tol2 popular. mana tak popularnya... org santek. hehe...


dia dikurniakan dengan wajah yg cantik, ayu, manis, almost perfect and plus with her life, so wonderful. bakal bergelar doktor,menuntut di u kat over the sea... family? come from a good family, i think so. sgt2 bertuah laa dia.


but mana ada manusia yg perfect kat dunia nih, cam tuh jgk dgn dia. mungkin di mata org, she look perfect, tapi sapa tahu...  so bersyukur laa dgn apa yg kita ada. alhamdulillaaah... tp kan ada jgk, org yg santek nih berlagak. iya laa... mentang2 santek. but bukan suma macam tuh. aku pon ramai gak kwn2 yang santek2 belaka. ayu2&sweet2..>,< sng kata, suma lawa2 laa..o,0 


santek tuh tak terletak pada paras wajah, tpi cara pembawaan diri sendiri, peribadi dan hati. kalau muka lawa, tapi pangai hantu... hah... tak santek jgk, kan.. >,< 



thank for reading this entry!


pssttt~ i like her actually.. sooo cute, so cantik.. i loiikeee :)

No comments: