Monday, January 24, 2011

Newbies

Hah... dah tengah malam but still mata neh tak mau gak mengantuk. lol~  camna neh? dah cuba dah nak buat mata layu *baca buku, novel salin soklan xciment...^0^* tp still tak bejaya. warghhh... sok klas awal di pg hari. malas nyaaa! penah jgk aku tepikir tau... alangkah bestnya studi kalo tak perlu gi klas, just attend exam. cheewah... cam laa aku neh bijak pandai. hehe..


so... ntuk mengurgkan rasa bosan+nk buat mata mengantuk, aku pon update laa blog neh. sebenarnya blog neh dah lama jugak wujud cuma aku sgt2 malas nak update. huhu.. mula2 ja rajin. iya laa.. nampak member buat blog secara berjemaah, aku pon xcited menjoinkan diri. semua tuh start before cuti sem hari tuh. start ja cuti.. aku pon mencutikan diri d terlibat ngan sebarang aktiviti berkaitan IT neh.. now.. i'm back as beginner. orang baru katakan...>< 


pa aku merepek memalam cenggini? ah.. mata dah mula layu. yeeahhh.. aku mau tido. yes.. the best thing i love to do..


btw, thanks for reading this entry :)

No comments: