Sunday, March 6, 2011

Aku----Hujan---Tidur

hujan--hujan--hujan!time aku buat entri laju-laju ni,kat luar tu tengah hujan.lebat gila beb.dan tentu-tentu aku suka*walau ada masa hujan ni membantutkan aktiviti T___T* haha xD memang aku suka bila hujan.merdu aje dengar rintik rintik hujan jatuh kat bumbung rumah ni.


kawan aku pernah kata,kalau hujan tu,satu-satunya tempat yang tarikan gravitinya paling kuat ialah kat katil masing-masing.betul tak?betul tak? xD memang betul beb!aku selalu rasa macam tu bila hujan.nampak katil,tilam dan segala benda atas katil tu memanggil aku.ehee ;) bahagianya dapat peluk bantal,golek-golek atas katil.hehe xD

aku memang suka tidur*di tempat dan masa yang sepatutnya xD* haha..kenapa aku suka tidur?sebab tidur best!hehe ;) kalau tidur pulak,tak sah kalau tak buat perkara kat bawah --->

---> tidur dengan kaki bersilang,membentuk nombor 4.hah,dapat bayangkan tak? xD
---> goyang goyang kaki *time time tak boleh nak tidur*xD kiranya aku goyang kaki ni sama laa macam orang yang mengira sheep time nak tidur tu xD
---> yang ni memang tak boleh tinggal.kalau tidur,aku berselimut sampai ke muka.haha xD actually bawah hidung.hehe ;) rasa lebih selamat *errr... sebenarnya kan kan,aku suka sangat bau bauan kat selimut tu.haha xD*

macam mana pulak dengan korang?hehe xD

thanks read this entry :)

notahujungkaki: saat ni aku rasa mau golek-golek atas katil sebab aku rasa tarikan graviti sangat kuat di situ!xD

6 comments:

Ninie@Aini said...

100% SETUJU!!!!!

Ninie@Aini said...

100% SETUJU!

Ninie@Aini said...

100% SETUJU...! rasa mcm kt bwh katil ada kuasa magnet..@_^
hahaha agaknya ada magnet kott bawah katil..cer usha2 tgk..

~::KUYA HARIS::~ said...

ahaaa xD kan kan.ninie@aini,bukan kicik2 punya magnet,gila besar magnet!! ^^

Yana Mus said...

Saat paling TERBAIK untok tido adalah ketika hujan! huhu.. Nak2 kalu nak masok pagi, hujan pulak.. Uwa..!! Best3!! Makin tarik blanket lol.. ;-P hihi..

~::KUYA HARIS::~ said...

hehe ^^ kan kan.hujan tu kan cam pemangkin ntuk tido lagi nyenyak.ehee ><