Tuesday, March 15, 2011

The Hardest Thing To Do Is..

The hardest thing to do is being next to someone you know you can't have.

mencintai tak bermakna memiliki.
kalau benar sayang,biarlah dia pergi menemukan kebahagiaan sendiri.
bukankah dengan cara itu kita juga akan merasa sedikit kebahagiaan?


ada kawan aku yang mengadu kat aku soal hati dan perasaan*seryus!gwa tak mahir beb soal hati ke hati ni.wuwuu -.=**kisah dia yang terpaksa melalui saat-saat sukar tatkala berhadapan dengan seseorang yang dikasihi dalam diam.ouchhhh..!!!katanya lagi,dia sayang nak pergi meninggalkan si dia tapi kan kau dah tahu,kan kan dia ada orang lain?jadi kenapa mesti kau nak jugak terus berada disamping dia tanpa dia tahu perasaan kau?kau yang akan terus makan hati -,=* derr..aku ni bukan doktor cinta.wuwuu..macam mana aku nak tolong kawan aku ni?aduhhh.. TT_TT apakah perlu aku beri nasihat sekilo dua atau sekadar mengungkap kata 'lek ah.ko carik aje orang lain.dia dah ada awek,buat apa ko nak terkejar-kejar dia lagi?' xD

thanks reading this :)

notahujungkaki: time buat post malam-malam buta ni,aku masih jugak melayan luahan hati kawan aku derr.aiyoooo!!kan kan aku dah jadikan post entri untuk kali ni.haha xD dah berjiwang-jiwang dah ayat kat atas tuh.haha xD kawan,satu aje aku minta--lepaskan dia kalau kau nak bahagia.FULLSTOP!

2 comments:

walinong sari said...

emm, saya pun tak berapa expert dalam hal2 cinta cintun nih. maklum lah, tak pernah b'cinta. tapi betul kata cik kuya tuh, tak payah lah makan hati demi seorang lelaki :)

~::HANAH RISHAS::~ said...

;) yaaahh..cam tuh laa yg sya ckp kat member tapi kan kan dia ulang-ulang kali cakap 'aku tak boleh nak lepaskan dia' huh..patut ke???goram den nih @,@