Saturday, March 26, 2011

[Vids] : Backkom

dia comel,sangat comel dengan kebulatan dan keputihan bulu dia tu.waaa..terasa mahu peluk-peluk,cubit-cubit dia.tapi kan kan dia sangat laa tak menyabar,cepat marah dan dia selalu kalah dalam animasi ni.haha xD pernah tengok backkom?alaaa..kat astro ceria ada kot katon ni.boleh gelak-gelak tengok katon ni.bagus tengok time-time bosan,time-time tensen.haha.

aku pon tengah layan beberapa episod katon backkom ni.maklum laa..sangat bosan sekarang ni -,=* jom gelak kuat-kuat dan guling-guling bersama dengan aku.layan ------> xD

video


video

thanks for watching this video and reading this entri :)

notahujungkaki: wakakaka.memang gelak sorang-sorang laa aku.kelako laa katon ni.time kat rumah,selalu layan backkom ni dengan adik-adik aku.haha xD korang rasa biasa-biasa aje tengok katon ni?tak gelak?ah..layan kan aje laa :) peace! *pasal katon lagi!ahahaa..oke what kalau suka katon.hehe :)* apa katon peberet korang?

4 comments:

miss shark said...

comel!!! saya pun suka backkom ni. dulu ada motivator tunjukkan vid dia ni. mmg tak penyabar lah makhluk ni. hehehe

Jendela Hati said...

antara katun yg anak-anak sy ralit tgk... sy pun suka tp yg kdg geram tgk katun backkom nie asyik dia nie kalah dgn perasaan dia sendiri hehehe...

~::KUYA HARIS::~ said...

@miss shark

eheeee ^^ comel kan kan XD thanks shark drop sini :)

~::KUYA HARIS::~ said...

@jendela hati

hehe ^^ tuh laa.asik kalah aje watak dia.tak penah menang dan tak penah nak sabar.asik marah2 aje -,=*