Thursday, April 28, 2011

Kau Tak Suka,Tak Faham,Jangan Baca!

ada pompuan add aku kat fb.
aku approve aje.
lepas tu,keluar laa popup chat dari dia.
nak tahu dia kata apa?
*petikan kata-kata yang tak disensorkan oleh aku.maka korang boleh baca.haha*

sy tak paham dengan blog awk ni.sekejap cerita pasal peribadi,sekejap sesi mengarut,sekejap info.tak menarik.

dan lagi.

sy tak tulis kat blog awk pasal tak mahu orang lain nampak komen sy ni.

what the fruits?!!
aku tahu belog aku belog baru.
tak cun mana.
tak cantik mana.
entri yang aku buat pon tak laa gah mana.
kejap info,kejap personal,kejap mengarut.
tapi itu laa intipati belog aku.
belog aku genre yang campur-aduk.
semua ada.
aku kacau jadi satu.
macam tagline blog kawan aku,carca marba.

oke.tamat sampai sini aje kisah insiden tu.
nak jadi blogger kena kental beb!haha.
jiwa kena kering.

thanks reading this :')

notahujungkaki: aku tak paham laa dengan pompuan tu.memang susah nak paham ke intipati belog aku?cuba kasi tahu aku.bahasa tulisan dalam belog ni still in malay dan sikit aje BI.baru aje hari tu baca entri kat belog miss shark,pasal orang kritik belog dia.kali ni aku pulak.adakah orang yang sama?haha. ---- aku rasa frust sikit.bukan pasal kritikan motivasi pompuan tu tapi pasal aku dah clearkan history kat google chrome.cehhh..kalau tak boleh laa aku skodeng.nak tengok jugak mana tahu dia ada belog dan belog beliau sangat laa hebat,power,owesome and.... mana tahu,kan kan xD peace!

14 comments:

Shahrizat Ahmad said...

think positif..^^ mungkin dia minat kat blog ni..sebab tu dia tegur..betul tak? :)

ruby zaizi said...

xpela itu semua sebenarnye mendorong kita nak improve cara kita blogging..kira okey la komen bout blog...klu mcm saya..anon yang gile seks dok kacau saya..lagi sy sedeh and takot :(

[sutera kasih] said...

xpa, jadikan teguran dia tu bg semangat kt awk nk blogging huhu..sy pun prnh dh org tegur mcm2..tp xpala, terima dgn positive thinking..kalo dia tegur tu, sah lah dia baca blog kita kan?harus terharu tu org sudi baca blog kita :)

~::HANAH RISHAS::~ said...

@ijat360

oyeahhh..:') mmg pikir positif.hoho ^^

~::HANAH RISHAS::~ said...

@rubi zaizi

hehe ^^ ya.nk buat yg terbaik!!hoho ~~ tp kan ada jugak kta2 dia yg agk mngguris sanubari ku @____________@**

~::HANAH RISHAS::~ said...

@[sutera kasih]

ya.sy dah terima dengan hati terbuka.hehe ^^ mula2 aje rasa cam cissdell.haha XD

walinong sari said...

yeahh, betul2... kita kena kental dalam dunia blog ni. saya suka je dengan blog cik kuya yang pelbagai ni. tak bosan pon bila baca ^^

~::HANAH RISHAS::~ said...

@miss shark

:') mkental itu penting.haha xD

mekasih shark sebab suka baca belog sy yang tak seberapa ni :')

syaza hamid said...

be strong kuya..dia mesti dengki tu..haha.,

peace=)

~::HANAH RISHAS::~ said...

@aku

haha xD sy kuat oke.haha xD

FurBall said...

tak semua orang kita boleh puas kan hati mereka.apa yang penting kita buat apa yang kita mahu asalkan tak menyusah kan dan menyakitkan orang len..~_~betul tak/??alhamdulillah aku tak pernah g orang buat mcm uh..ehehe

~::HANAH RISHAS::~ said...

@furball

:') dah lupa dah pon kejadian itu.hehe XD macam lawak pulak kan kan.hehe XD

amny said...

what the fruit??ehhehehe..
penah kena gakk...xyah dengarlaaa...

~::HANAH RISHAS::~ said...

@amny

haha.dah masuk tong sampah daaaa XD