Friday, April 29, 2011

William,Pujaan Hati Mahu Kahwin.

kalau ikut kelendar,hari ni 29 april.
dan semua orang juga tahu,
29 april ni william akan kahwin.
tak kenal?
putera william,anak putera charles.
tengok gambar,mesti tahu.


segakkan william ni.
aku suka dia :')
dari dulu sampai sekarang.
macam mana kate middleton suka dia dari kecik
macam tu laa jugak aku.
haha xD *aku perasan aje oke*


kate,bakal isteri william pon bukan calang-calang orang.
berpendidikan tinggi.
keluarga dia jugak berketurunan bangsawan.
so lucky,like a faitytale.
dapat kahwin dengan anak raja.
itu kan yang diidam-idam time kita kecik-kecik?
*aku laa xD*

thanks reading this :')

notahujungkaki: aku memang suka dia ni.handsome aje dari dulu sampai sekarang.oh..nak tengok majlis perkahwinan diraja ni?ntv7 akan siarkan.kalau tak silap laa.pasal before ni ntv7 ada jugak ambil kisah hidup william dan kate.aku aje yang kempunan nak tengok -_=* ---- to en.saya,selamat hari lahir ya :') kebetulan sama pulak birthday u dengan majlis kahwin william.mesti bangga,kan kan.hehe :') peace!

10 comments:

Aina said...

i like his late mother..jom nonton petang ni 3pm at ntv7 live.


Salam pkenalan:)

terjah dari blong bangku kosong..

Tips untuk or malas bersenam tp nak kurus

Tips nak cepat kurus

FurBall said...

ahahaha...william makn macam org tua r..jejeje...~_~

Jendela Hati said...

dolu-dolu masa bebdk sume angan nak kawen ank raja hehehe

walinong sari said...

sobss..sobs.. dah kering air mata nangis sebab willian dah kahwin. hahahaa ;D tapi, dorang dua sweet gila. ehem, tak celebrate birthday dia ke cik kuya? heheheee

~::HANAH RISHAS::~ said...

@aina

huhu -__=** tak boleh nak tengok sebab need to attend exam.uwaaaa..tengok online aje laa.haha XD

jaga2..saya mahoo terjah belog kamu :')

~::HANAH RISHAS::~ said...

@furball

heyyy..dia handsome lagi oke.masih muda tahu!*hoho.tetiba emo bila org kata william tua* tuh muka nampak lagi berusia tu tanda dah matang.haha XD

~::HANAH RISHAS::~ said...

@jendela hati

memang pon.sangat berangan untuk jadik princess gitu.ahahahaaa XD

~::HANAH RISHAS::~ said...

@miss shark

owhh..kita sama.dah puas menangis frust william kahwin.hehe ^^ memang sweet.tuh yang asyik tengok vids dorang kahwin.haha XD

woopppssss..tak celebrate sesama laa shark.jauh.uhuk2 -_=**

amny said...

nsem gler putera willian.....minat die dr dlu lagii..eheh

~::HANAH RISHAS::~ said...

@amny

opkos ensem.mmg suka dia dr dulu,kan kan.kate tuh pegi kidnap will dr kite dah tuh jadikan hak milik kekal dia pulak!==*

*perasan lebih.haha*