Sunday, May 15, 2011

Bila Yang Kertu Dapat Yang Muda.

assalamualaikum.

Shahir bercinta dengan Rozita?
Oh mai gee!!!!!
thats true! mereka memang bercinta.
nak tahu lebih lanjut, terjah SINI!

seriously, aku memang terkejut. sangat tak percaya. memang betul laa cinta tu buta. sekalipun Rozita tu dah berusia, tapi Shahir boleh jatuh cinta kat dia. perghhh... memang hebat penangan cinta si janda bulu mata tebal. ayat Rozita sangat klise 'dia lelaki baik. saya tertawan dengan dengan sikap dan budi pekertinya.' kalau aku pon akan cakap benda yang sama. dia baik. dia memahami saya. haha. boleh macam tu? haha xD

bukan sikit tahu beza umur dorang. oh mai gee! 16 tahun you! untung Rozita dapat Shahir kan. haha xD


thanks reading this.

notahujungkaki: entah apa-apa laa dorang ni. yang dah tua, dapat muda. kalau terus macam ni, yang muda-muda ni dapat apa? semoga mereka bahagia.------ agak-agak bertahan ke sampai sudah hubungan dorang ni? haha xD peace!

3 comments:

Reen Rostarizam said...

dahsyat..but apa apa pun smoga mereka bahagia :)

Farhana Jafri said...

ai dlu bsing2 kte brcnta ngn datuk abcde.. skrg ni ngn shahir lax?? damn!!

jemput singgah ANASAURUS :)

Zulfikar Hazri said...

16 thunnnn???? macam adik dengan kakak, kalau org kmpung dulu2.. macm mak ngan anak.. pergh