Friday, September 30, 2011

[Santai] : Kasut Oh Kasut.

assalamualaikum.

sebenarnya aku tak tahu nak update apa dalam blog ni. ada idea tapi malas hendak menaip panjang berjela. maka aku mengambil langkah yang cepat dan tangkas dengan hanya berkongsi sesuatu dengan kamu semua :') hopefully image yang tertampal dalam blog aku tak akan jadi seperti sebelum ini sehingga membuatkan aku mengambil keputusan meremove semua post tersebut.

oh, kali ini aku nak bercakap pasal kasut. ya, aku sangat suka kasut. kalau boleh aku mahu sebuah bilik yang tersedia khas hanya untuk menyimpan kasut aje xD

letcheckout --------> Kasut Oh Kasut. Sanggup ke nak pakai?













teringin nak pakai yang mana? kalau aku, semua tak berkenan. terlalu menonjol sangat. haha. lady gaga kot sanggup pakai kasut macam ini :')

thanks for reading this :')

notahujungkaki: dah mula buat modelling for bengkel 2. arghhh! gerun bila memikirkan diri sudah lupa nak buat modelling menggunakan maya. =,='


4 comments:

Anonymous said...

ohh kasut keyboard??? kasut makanan?? oh tidakkkk.

x sesuai betul.

Anonymous said...

mesti tak sanggup nak pakai punya..:)

amny said...

wow....cantik n menarik...HWHEHE

syaza hamid said...

dunia makin maju.otak makin canggih..ni la antara kesannya..haha