Friday, December 16, 2011

Dia Lelaki Islam, Tetapi... Islam Lagikah Dia?

Assalamualaikum.

Saat aku terbaca tajuk entri yang berbunyi 'Perkahwinan Gay Pertama Lelaki Melayu Islam-Tahniah Arif', terus aje aku klik link dan laju-laju aku baca entri tersebut. Dalam hati aku hanya mampu mengucap panjang. Dah gila agaknya lelaki ni. Belajar tinggi-tinggi tapi bodoh! Islam tapi masih melakukan satu perbuatan yang dilarang oleh Allah. Tak ada akalkah?

Mungkin ramai antara kamu yang dah tahu tentang perkara ni. Kepada yang nak tahu kisah selanjutnya, pergi ke BLOG INI. Mesti hancur berkecai hati kedua ibu bapa si lelaki ni tengok anak mereka.

Thanks reading this.

notahujungkaki: Dunia makin menuju ke akhir zaman. Maksiat dan kemungkaran semakin berleluasa. Gerun saat terfikir kiamat semakin hampir. Speehless.

4 comments:

soooooour said...

si gila yg malang...hahaha..

~::KUYA HARIS::~ said...

@sooooour

si gila yg tak berapa pandai. XD
ada akal tp tak berfikir dgn wajar.

soooooour said...

tu la pasal....dunia2...

amny said...

macam2 sekarang ni.. akhir zaman ..